Κυριακή 22 Ιουνίου 2008

ΗΠΑΤΙΤΙΔΑ Β

ΗΠΑΤΙΤΙΔΑ Β ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΡΦΗ

Σκοπός της σελίδας αυτής είναι η ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με την ασθένεια της ηπατίτιδας β που μαστίζει στον καιρό μας.

Με βάση την μεγάλη προσωπική έρευνα που έχω κάνει και συνεχίζω να κάνω νιώθω την ανάγκη να εκθέσω εδώ τις πληροφορίες που έχω συλλέξει σχετικά με τη νόσο τα νοσοκομεία και τα εναλλακτικά μέσα που υπάρχουν προκείμενου να αντιμετωπισθεί.
Δεν προτείνω να κάνετε ότι λέω.
Περιγράφω πως εγώ σώθηκα και αυτό έχει λειτουργήσει και σε άλλους ανθρώπους που πάσχουν και από ηπατίτιδα C.
Η επιλογή είναι δική σας αλλά αν αγανακτήσατε και εσείς από το ιατροφαρμακευτικό σύστημα και το παιχνίδι των φαρμακοβιομηχανιών διαβάστε..

Δεν έχετε να χάσετε τίποτε

ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΝΕΑ

Η περιπέτεια μου είναι μεγάλη από τότε που ήμουν αιμοδότης και έμαθα ότι είχα ηπατίτιδα β. Η νοσηλεύτρια, που όπως έμαθα, και που μου έπαιρνε αίμα και με ενημέρωσε για το θέμα μου είχε και η ίδια και συνέχιζε να κάνει την δουλεία αυτή = να είναι σε μια βασική θέση νοσοκομείου και να τρυπάει με βελόνες ανθρώπους και να τους παίρνει αίμα. Είχε λοιπόν ηπατίτιδα. Το θέμα είναι ότι απέκτησα και εγώ χωρίς να μάθω ποτέ πως.

ΤΙ ΕΚΑΝΑ

Περίμενα 1 χρόνο κατά τις δικές της συμβουλές μπας και μου περάσει από μόνη της.


1 ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ

Άρχισα να παίρνω τα νοσοκομεία με τη σειρά. Όχι μόνο τα «μεγαλύτερα »
αλλά και τα μικρότερα. Όλα !
Ο κάθε γιατρός μου έλεγε διαφορετικά πράγματα και πρότεινε διαφορετικά φάρμακα και σχήματα προς την αντιμετωπίσει την νόσου.
Έπρεπε να αποφασίσω τι θα κάνω.
Έπρεπε να διαλέξω μια από όλες αυτές τις γνώμες στην τύχη παιζόταν στα ζάρια τη ζωή μου!
Και κανένας δεν μου εξηγούσε τι γίνετε μέσα στο σώμα μου.
2 πραγματάκια μια συνταγή και έξω από την πόρτα.

ΘΕΡΑΠΕΙΑ

Διάλεξα να κάνω ιντερφερονη. ( δεν ήξερα ότι με χαμηλές τρανσαμινασες δεν ωφελεί σε τίποτε!!!)
Στο μεγαλύτερο νοσοκομείο Αθηνών….
Μην ανησυχείς λέει ο γιατρός όλα είναι τσάμπα. Πήγαινε κάπου που θα σου πω εγώ να κανείς μια αξονική τομογραφία για αρχή με 70 χιλιάδες τότε, πες ότι έρχεσαι και από μένα… ( μη χάσει και το ποσοστό..) και αν φας ένα καρό ακτινοβολία χωρίς λόγο δεν πειράζει γιατί ο γιατρός για το ποσοστό του νοιάζεται – άσχετα αν την έκανε μετά την αξονική έτσι.. μια στον αέρα να την δει για τα μάτια μου και την πέταξε σε μια γωνία.
Μετά από εισαγωγή στο νοσοκομείο και ηπατική βιοψία μου δίνει ενέσεις για 8 μήνες . Εννοείτε ότι δεν έγινε τίποτε.
Του είπα ότι ρώτησα άλλο γιατρό και μου είπε ότι με χαμηλές τρανσαμινασες είναι τσάμπα η θεραπεία δεν ωφελεί . Εκεί δαγκώθηκε. Συνήθως δεν ψάχνουν όλοι οι ασθενείς για την θεραπεία τους και ακολουθούν τυφλά ότι πει ο γιατρός.
Με μένα αστόχησαν!

ΕΦΥΓΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

Κράτησα μόνο μια επαφή ώστε να μου γράφουν εξετάσεις κάθε 6μήνο και να παρακολουθώ τις τιμές στο αίμα μου.


Η ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ

έπρεπε να κάνω δική μου ερευνά προκείμενου με αγάπη να σκύψω πάνω στο πρόβλημα μου και να δω βαθύτερα τις αιτίες . Άρχισα να μιλώ με εναλλακτικούς γιατρούς, να διαβάζω όλα τα ιατρικά δημοσιεύματα, να ψάχνω στο ιντερνετ να διαβάζω άρθρα.
Ξεκίνησα γιόγκα και υγιεινή διατροφή. Άλλαξα το τρόπο ζωής μου.
Και το ότι άρχισα να ψάχνομαι πολύ περισσότερο και ουσιαστικότερα το οφείλω στην ασθένεια μου που ήταν ο μεγαλύτερος δάσκαλος που είχα ποτέ στη ζωή μου!


ΠΟΥ ΚΑΤΕΛΗΞΑ

Οι τρανσαμινασες μου άρχισαν να ανεβαίνουν.
Μετά από 13 χρόνια.
Από 20 που είχα πάντα πήγαν 50 και οι 2 τρανσαμινασες . Και αυτό γιατί άρχισα να μην δίνω σημασία στον εαυτό μου. Έπινα –έτρωγα πάλι όπως παλιότερα. Γλυκά –σοκολάτες αυγά τα πάντα σχεδόν και σε ποσότητες. Είχα σταματήσει να γυμνάζομαι και είχα μελανχολήσει.
Ώσπου ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΤΟ ΟΖΟΝ.
Άκουσα κάπου ότι το όζον έχει βοηθήσει πολύ κόσμο να ρίξει τις τρανσαμινασες του. Ειδικά στην Γερμανία και στην Αμερική εφαρμόζουν το όζον σε κλινικές σε άτομα με ηπατίτιδα C και χρονιές μορφές μάλιστα με απίστευτα αποτελέσματα . Το δοκίμασα παίρνοντας μια οικονομική συσκευή κάπου 160 εύρο και άρχισα να πίνω.
Μετά από 20 μέρες πήγα και έκανα εξετάσεις τρανσαμινασες ..
Το αποτέλεσμα? Μέσα σε λίγες μέρες από 50 κατέβηκαν στο 32 χωρίς να αλλάξω τίποτε στην διατροφή μου. Το συνέχισα βέβαια !! Μετά από λίγο καιρό ακόμη κατέβηκαν και άλλο. Αμέσως. Ένιωσα πολύ ενέργεια μείωσα το τσιγάρο και άρχισα να περπατάω πάλι και να πηγαίνω στο γυμναστήριο.

Μετά από 2 χρόνια όλα πάνε καλά και δεν έχει χρειαστεί να πάρω φάρμακα. Μετά ανακάλυψα 2 θεραπείες όπου η μια είναι ρωσική μέθοδο όπου μου έριξε όλο το οίκο φορτίο και είναι σαν να μην έχω τίποτε.


Αν τώρα έπαιρνα φάρμακα δεν ξέρω σε τι κατάσταση θα ήμουν. Αντιστέκομαι λοιπόν σθεναρά προς το εμπορείο της κάθε κερδοσκοπικής φαρμακοβιομηχανίας.
Πήρα μια συσκευή όζοντος που θα την έχω σε όλη μου τη ζωή και ακόμη παίρνω¨
- σταγόνες από γκρειπ φρουτ 3 φορές την ημέρα από 3 σταγόνες
- μαγιά μπύρας σε χάπια που είναι πολύ βασικό
- λίγο μελάσα
- μουρουνέλαιο για τις φλεγμονές του ήπατος
- μια κουταλιά πρωτεΐνης γυμναστήριου που ανεβάζει την άμυνα
- βασιλικό πολτό που βοηθάει κατά 60% προβλήματα ηπατίτιδας
και λίγους ηλεκτρολύτες.
- Kαι όσο υπαρχουν μανταρινια - χυμός ανάμικτος απο μανταρινι και καρότο - έρευνες έχουν δείξει οτι μειώνει πάρα πολύ τον κίνδυνο για κύρωση σε ηπατίτιδες.

Αλλά την κύρια δουλεία την κάνουν το όζον και η βιταμίνες του συμπλέγματος β!
Ο γιατρός μου με κοίταζε και μου έλεγε.. μα πως?...

Αν θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες για κάτι και μπορώ να πω μια γνώμη πολύ ευχαρίστως δεν έχετε τίποτε να χάσετε – ίσα ίσα χαρά μου να μιλήσω με συνάνθρωπους μου που νιώθουν τις ίδιες αγωνίες με μένα.

hpatitidab@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: